Има много сърца, но аз ти давам моето


Мигът, който ми промени живота беше забелязан сякаш от цяла рота. Но тази интересна случка бе малко злополучна. Беше тежък работен петъчен ден и реших, че забавления трябва да има и за мен. Наконтих се подобаващо, може да излезе нещо обещаващо. В кафенето аз отивам, там моите приятелки откривам. Всяка с другата си бъбри, с коктейл в ръката се мъдри. Позаглежда ме оттам най-прекрасният клиент, не е ли това един удобен момент? Изведнъж питие от непознатия получавам, кани ме на неговата маса да заповядам. С чаровна усмивка и походка закачливка бързам към него да се отправя, запознанство да направя. Но от заслепение любовно, не доглеждам аз стъпало. Бам!!! Ох, горката, паднах на земята! Всички се разсмяха и весели бяха. Много аз се зачервих, засрамих и препотих. Непознатият подава си ръката, а аз горката – още на земята. Тогава ний се запознахме и неразделни цяла вечер бяхме. Аз малко насинена, но пък силно въодушевена. От тогава се ние обичаме и един към друг все тичаме. Но стълбите пред дома ни внимателно оглеждам и на дивана до него безаварийно се подреждам. Семейство се наричаме и много много се обичаме! :)))

0 коментара:

Публикуване на коментар